نام-های-کاربری-در-اینستاگرام

آموزش انتخاب اسم پیج اینستاگرام

چطور بهترین نام کاربری را برای اکانت اینستاگرام انتخاب کنیم؟

در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام انتخاب درست نام کاربری و یا همان یوزر نیم  اکانت، از اهمیت زیادی برخوردار هست و در عین حال دشوار است! چرا که شما با آن شناخته می شوید.

پس یک یوزر نیم خوب و تاثیر گذار در اینستاگرام، مسیر برند سازی و محبوبیت شما را بسیار هموار خواهد کرد. نام کاربری، هویت شما برای فالوور اینستاگرام است و حتی در صورت موفقیت در اینستاگرام فالوور پیج اینستاگرامتان به دنبال کردن پیج شما افتخار خواهد کرد. اگرچه، در صورت احساس نیاز در آینده، تغییر نام کاربری به راحتی انجام پذیر است. اما می توان در ابتدای راه بهترین نام را انتخاب کرد.

به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله نحوه انتخاب بهترین نام کاربری اینستاگرام و تاثیر آن بر افزایش فالوور را برای شما توضیح بدهیم، پس با آنکادر همراه باشید تا بتوانید بهترین نام کاربری را برای پیج خود انتخاب کنید.

این میزان اهمیت در انتخاب نام، باعث می شود تا شما برای انتخاب نام کاربری اینستاگرام با یک چالش جدی مواجه باشید و زمان زیادی را برای انتخاب این نام صرف کنید. اما در ابتدا برای انتخاب یوزرنیم اینستاگرام بهتر است از خود سوالاتی را بپرسید و بدانید که کجا دوست دارید نام پیج شما شناخته شود و چقدر قرار است محبوب شود؟

ایده اسم اینستاگرام بیشتر برای کسب و کارها و کسانی که قرار است منبع درآمدی در این برنامه داشته باشند و همچنین برند خود را معروف کنند اهمیت دارد. دقت داشته باشید که برای یک کسب و کار باید یک نام پر از معنا و یا مرتبط برای پیجتان انتخاب کنید به دلایل زیر:

    1. شما یک فروشگاه هستید و تنها فرق شما با فروشگاه یا شرکت اصلیتان مجازی بودن این سیستم است
    2. اسم ایدی اینستاگرام شما در خاطر کاربران خواهد ماند
    3. اسم جذاب اینستاگرام باعث کشش مخاطب به سمت شما می‌شود
    4. اسم برای صفحه اینستاگرام باید نشان دهنده شغل شما باشد
    5. اسم برای حساب اینستاگرام یک کسب و کار باید معنا و مفهوم داشته باشد
    6. اسم مناسب برای صفحه اینستاگرام تاثیرات فراوانی در هدایت مشتری ها به سمت شما دارد

بهترین نام های کاربری در اینستاگرام چه شرایطی دارند؟

اگر می خواهید مطمئن شوید که بهترین نام کاربری ممکن را برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کرده اید. باید شرایط زیر را مورد بررسی قرار دهید:

    1. آسان به خاطر سپرده شده و هجی راحتی داشته باشد. یعنی کاربر به راحتی بتواند آن را تایپ کند.
    2. اسم‌تان باید به محتوایی که پست می‌کنید مرتبط باشد.
    3. ظاهر ساده ای داشته باشد یعنی تا جایی که ممکن است از زیر خط و اعداد استفاده نشده باشد.
    4.  حلقه قابل تشخیص داشته باشد. انتخاب نام کوتاه و شیرین برای استفاده در اینستاگرام بسیار مناسب است!
    5. باید کلمه‌ی کلیدی سبک یا تم پیج را در قسمت اول اسم‌تان بگنجانید نه در وسط یا قسمت آخر آن.
    6. فکر کنید شما کسی هستید که می‌خواهد صفحه‌ی مرتبط به شما را پیدا کند؛ اولین چیزی که در قسمت جست و جوی اینستاگرام تایپ می‌کنید چیست؟ مسلما کلمه‌ی کلیدی.
    7. اگر از کلمه‌ی کلیدی در ابتدا استفاده نکنید، پیج‌تان در میان پیج‌های دیگر گم خواهد شد.
تولید محتوای سوشیال مدیا و تاثیر آن بر کسب و کار
بیشتر بخوانید

البته، با وجود بیش از 800 میلیون کاربر در اینستاگرام انتخاب نام کاربری ساده کار دشواری است و قطعا بسیاری از نام های کاربری عالی قبلاً ربوده شده اند! اما نگران نباشید شما با کمی خلاقیت و تفکر می توانید نام کاربری مناسب حساب خود را پیدا کنید.

نکته: کلمات منفرد در اکثر مواقع قبلاً استفاده شده اند. اما با انتخاب دو کلمه می توانید شانس خود را برای انتخاب نام کاربری بالا ببرید!

ایده برای نام کاربری اینستاگرام

چند راهکار جالب برای انتخاب نام کاربری اینستاگرام

همانطور که احتمالا تا الان متوجه شده اید، انتخاب اسم برای پیج کار ساده ای نیست و نکات خاصی را باید در آن رعایت نمود که همین نکات دایره انتخابات احتمالی را محدودتر می کند. اما با توجه به اهمیت بالای انتخاب اسم پیج، سعی کنید تمامی نکات گفته شده را رعایت کنید. برای راحت تر شدن کار شما در انتخاب اسم پیج راهکارهایی وجود دارد که در این جا به چند راهکار جالب برای انتخاب اسم اشاره کرده ایم.

1. استفاده از نام برند

استفاده از نام برند بهترین و راحت ترین راه انتخاب اسم پیج اینستاگرام است که اگر برند معتبر و معروفی داشته باشید می توانید با گرفتن تیک آبی، بهترین انتخاب برای اسم پیج را داشته باشید و احتمال اشتباه گرفتن مخاطبین را به صفر برسانید. به عنوان مثال در مورد پیج های موفقی که از نام برند برای نام پیج خود استفاده کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

      • Cinere
      • My
      • Hydroderm
      • Saipaglobal
      • Kermanmotor

2.نام کوچک برای پیج شخصی و برند سازی شخصی

افرادی که به دنبال برند سازی شخصی در اینستاگرام هستند معمولا نشانه ای از خودشان در نام کاربری ایجاد می کنند، که بهترین انتخاب برای این منظور است اما بدیهی است که اسم افراد انحصاری نیست و از هر اسم تعداد بی شماری انسان وجود دارد که قبلاً در اینستاگرام با اسم خود اقدام به ساخت اکانت کرده اند و خیلی بعید به نظر می رسد که بتوانید اسم کوچک خود در اینستاگرام به عنوان اسم پیج خود انتخاب کنید. در زیر تعدادی از پیج های معروف که از اسم کوچک خود به عنوان اسم پیج استفاده کرده اند را مشاهده می کنید:

      • Mohsen : محسن یگانه
      • Googoosh

insta-yegane

3. استفاده از نام خانوادگی

برخی افراد هم ترجبح می دهند تنها با نام خانوادگی خود مورد خطاب قرار گیرند و از این رو نام خانوادگی را به عنوان اسم پیج انتخاب می کنند. نام خانوادگی عمومی تر از نام کوچک است و به مراتب خواهان بیشتری نیز دارد و به همین دلیل بعید است بتوانید نام خانوادگی را به تنهایی (بدون پیشوند یا پسوند) به عنوان اسم پیج استفاده کنید. اما اگر باز هم تمایل به داشتن پیجی با نام خانوادگی خود دارید می توانید از نام خانوادگی خود به همراه علائم و اعداد دیگر استفاده کنید. به مثال های زیر توجه کنید:

      • Karimi_m
      • _karimi_
      • Karimi1359
خدمات حرفه ای مدیریت پیج اینستاگرام
بیشتر بخوانید

به این صورت می توانید از نام خانوادگی خود بهترین استفاده را بکنید. البته توجه داشته باشید که اسم هرچه کوتاه تر باشد بهتر است بنابراین از دادن شاخ و برگ اضافی به اسم بپرهیزید.

4. استفاده از کلماتی مثل original ، official و real :

    • به احتمال زیاد پیج هایی با پسوندهای Original دیده اید که این نوع نامگذاری برای زمانی که تعداد بالایی از یک اسم وجود دارد مناسب است که برای مشخص کردن پیج اصلی از پیج های فرعی از پسوند Original استفاده می کنند. استفاده از این پسوند به مخاطبان اطمینان بیشتری می دهد تا بتوانند با اعتماد از محصولات و خدمات پیج استفاده کنند و یا به عنوان فالوور هدف در بین فالوورها حضور داشته باشند.
    • پسوند Company نیز بیشتر برای پیج های شرکت های بزرگ به کار می رود.
    • پسوند official به معنای رسمی و پسوند اسم افراد و برندهای شناخته شده در اینستاگرام قرار می گیرد.
    • پسوند real نیز به معنای حقیقی، واقعی، درست، اصلی یا طبیعی است که پسوند اسم پیج هایی قرار می گیرد که تفاوت آن را با پیج های فیک و فن پیج های موجود مشخص می کند. این پسوند دقیقا مشابه با Original است و هر فرد با توجه به سلیقه شخصی، یکی از این موارد را انتخاب می کند.

5.ترکیب نام با عنوان کاری

بسیاری از برند های مشهور اینستاگرام از یک روش خلاقانه برای معرفی خود استفاده کرده اند. این افراد از نام خود و یا بعضا نام خانوادگی خود در ابتدای نام کاربری استفاده می کنند و بلافاصله از نام تخصص و یا مخفف شناخته شده تخصص خود برای معرفی خود استفاده می کنند.

این کار باعث می شود که خیلی ساده تر هم نام و هم فعالیت فرد وارد ذهن فالوور اینستاگرام شود و در ضمن جذابیت زیادی هم دارد.

therock

6. استفاده از دامنه سایت برای نام کاربری اینستاگرام:

در صورتی که وب سایت اختصاصی برای کسب و کار خود دارید می توانید از دامنه وب سایت به عنوان اسم پیج کاری خود استفاده کنید. علاوه بر آن با توجه به اینکه ما در کشور ایران زندگی می‌کنیم می‌توانید در انتهای نام کاربری خود از حروف ir نیز استفاده کنید. از جمله پیج هایی که از این روش برای نام گذاری پیج خود استفاده کرده اند می توانیم به chicstyle.ir، rosenet.ir وsugarart.ir اشاره کنیم.
این نوع نام گذاری پیج اینستاگرام برای کسب و کارهایی مناسب است که شعبه های مختلفی، مخصوصا در خارج از کشور ایران دارند.

7. استفاده از هویت سرویس یا خدمات

هر پیج هدف خاصی دارد که بر اساس آن اقدام به تولید محتوای مرتبط نیز می کند. به عنوان مثال پیجی که با هدف فروش لباس ایجاد شده است، پست هایی با محتوای لباس های موردنظر را در خود دارد. به همین منظور برای انتخاب هوشمندانه اسم پیج، می توانید از هویت سرویس یا خدمات استفاده کنید. بنابراین برای پیج لباس فروشی می توان از کلمه clothing در ترکیب اسم پیج استفاده نمود.

از ٠ تا ١٠٠ شروع یک استارتاپ
بیشتر بخوانید

تاثیر نام کاربری یا یوزر نیم بر افزایش فالوور اینستاگرام

انتخاب نام کاربری ساده و در عین حال جذاب باعث می شود تا بازدید کنندگان پیج افزایش پیدا کنند. یکی از مزایای استفاده از نام کاربری ساده، سهولت در تایپ آن ها برای تمامی اقشار است. چرا که در بین کاربران هستند کسانی که نمی توانند به صورت سلیس، انگلیسی را تایپ کنند. پس اگر نام های پیچیده انتخاب شوند، کاربر از تایپ پشیمان شده و دیگر به سراغ شما نخواهد آمد.

همچنین به کارگیری نام های کاربردی و مربوط، برای بازدیدکننده نوع خدمت شما را روشن خواهد کرد. شاید هرگز تصور نمی کردید که نام کاربری هم بر افزایش فالوور تاثیر گذار باشد، اما در اینستاگرام همه چیز می توانند در دید مخاطب تاثیر بگذارد. انتخاب با شماست، سعی کنید تا از تمامی پتانسیل های اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید.

هنگام انتخاب نام کاربری اینستاگرام چه کاری نباید انجام دهید؟

ما تلاش کردیم تا این قسمت از مقاله بایدهای انتخاب نام کاربری را بیان کنیم، اما برخی از نکات هست که انجام دادن آن ها باعث می شود تا یوزر نیم ارزش خود را از دست بدهد. که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت:

    1. غلط املایی! مراقب اشتباهات نوشتاری خود باشید. چرا که خطا در نام، قطعاً زیبایی آن را خراب می کند. با این حال، برخی از مردم به این دلیل که نام کاربری مد نظر آن ها قبلا گرفته شده است، اشتباه تایپ می کنند. ما همچنان به شما توصیه می کنیم که نام کاربری خود را به هیچ وجه اشتباه تایپ نکنید.
    2. بیش از اندازه عدد به کار نبرید. البته برای دسترسی به نام کاربری اینستاگرامی که واقعا می خواهید، افزودن عدد بهترین گزینه است. اما باز هم ما توصیه می کنیم به هیچ وجه از اعداد استفاده نکنید و در صورت ضرورت فقط یک الی دو عدد به نام کاربری اضافه کنید.
    3. از زیرخط کردن کلمات اجتناب کنید. درست است، زیرخط ها می توانند برخی از نام های کاربری را زیبا کنند. اما استفاده بیش از حد، جلوه نام ها را خواهد گرفت.

نتیجه گیری

انتخاب اسم پیج اینستاگرام، از قدم های اولیه و یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود و به هیچ وجه نباید آن را ساده و بی اهمیت دانست. اسم پیج تاثیر بسیار زیادی بر برندسازی محصول، خدمات و شخص دارد بنابراین باید نکات مهم در این زمینه را جدی گرفت.
در انتخاب اسم پیج به نکات کلیدی باید توجه نمود که در این مقاله این نکات را بررسی نمودیم. هم چنین راهکارهایی برای انتخاب اسم پیج پیشنهاد شد که می تواند راهگشای بسیاری از کسب و کارها و افراد برای انتخاب اسم پیج اینستاگرام آن ها باشد.
اگر نکته یا سوالی برای شما وجود دارد که با مطالعه این مقاله هنوز هم به جواب آن نرسیده اید می توانید با مطرح کردن آن در قسمت نظرات این صفحه، به جواب سوال خود برسید.

 

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید 09144066071

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *