نکاتی-درمورد-لیوان‌-های-کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان

برای خرید دستگاه لیوان کاغذی کلیک کنید
۰۹۱۴۶۸۷۲۰۰۸

دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان

دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید
۰۹۱۴۶۸۷۲۰۰۸

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه

دستگاه-تولید-لیوان-کاغذی

سود تولید لیوان کاغذی

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.
شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته سینگل و دابل هستند که معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل می باشد.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلف نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. برای مثال ظرفیت لیوان ها به صورت 7،6،5،4 الی 32 تقسیم بندی شده.این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 می باشد.

مشاوره قبل از خرید به چه صورت است؟

اگر می خواهید دستگاه تولید لیوان کاغذی خریداری نمایید می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره ۰۹۱۴۶۸۷۲۰۰۸ تماس بگیرید تا بهترین دستگاه را به شما معرفی نماییم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *