N4

آشنایی با عملکرد کانون های تبلیغاتی

کانون تبلیغاتی چیست؟

کانون تبلیغاتی به مراکز تبلیغاتی کوچک گفته می شود که تحت نظارت یک سازمان بزرگ تر مانند سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی یا شرکت های تبلیغاتی برزرگ تر به فعالیت می پردازد. یک کانون تبلیغاتی خالق برنامه و تمامی جنبه های مرتبط با تبلیغات یک مشتری است. کانون‌های تبلیغاتی می توانند در یک حوزه خاص فعالیت کنند و یا تمامی خدمات تبلیغاتی یک مشتری را به طور کامل بر عهده بگیرند. کانون تبلیغاتی خمیرمایه تبلیغات یک مشتری نظیر وبسایت، کمپین‌های فضای مجازی، تبلیغات چاپی، لوگو و هویت بصری و … را می سازد. تمامی این موارد تحت یک برنامه واحد و با نگاه به هدف تبلیغات مشتری شکل دهی و ساماندهی خواهد شد.

خدمات اصلی کانون تبلیغاتی چیست؟

کانون تبلیغاتی  شرکتی است که برنامه‌ ریزی ، ساخت و مدیریت تمام ابعاد تبلیغات برای مشتریان خود را برعهده می گیرد. شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به‌شکل تخصصی در زمینه و شاخه ‌ی خاصی از تبلیغات، مانند تبلیغات تعاملی، فعالیت کنند یا به‌شکلی فراگیر به ارائه‌ی خدمات بپردازند و از تمام ابزارهای تبلیغات مانند وب ‌سایت ، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی آنلاین و… استفاده نمایند.

خدمات اولیه ای که در اختیار مشتری قرار می دهند

قبل از هر اقدامی افراد متخصص در کانون تبلیغاتی باید با تجزیه و تحلیل بازار مختص به آن صنف دورنمای قابل تعملی درخصوص آن صنف و نحوه تبلیغات را به مشتری بیان نمایند.

در مرحله بعد با کنار گذاشتن ایده های مختلف و تعامل با مشتری به اهداف مشخص و واحد باید رسید، سپس با توجه به بودجه شروع به پیاده سازی ایده ها می کند و با ارائه راهکارهای جدید و ایده های خلاقانه سعی در ایجاد تمایز بین برند مورد نظر با باقی برند ها نماید همچنین با استفاده از برنامه های رسانه ای مختلف ( استفاده از رسانه های ملی ، نشر در مجلات ، بیلبورد ها ، شبکه های مجازی ، تراکت و…) بازدهی تبلیغاتی بیشتر را ارائه نماید.

طراحی لوگو در خرم آباد
بیشتر بخوانید

وظایف کانون های تبلیغاتی

    1. شناخت بازار
    2. انجام امور تبلیغات دو بعدی ، سه بعدی و…
    3. داشتن ایده های خلاقانه و بکر
    4. ایجاد کمپین های تبلیغاتی و پیشبرد آنها
    5. مشاوره تخصصی به مشتری قبل از شروع همکاری و همچنین پیمودن مسیر تبلیغات با مشتری و ارائه راهکار های مختلف و مشاوره در این حوزه
    6. هماهنگی برای نحوه انتشار و انعکاس آگهی یا تبلیغت طراحی شده (بیلبورد ها یا پخش از رسانه های مختلف)

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید 09144066071

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *