انواع لوگو متحرک و کاربرد های آن

انواع لوگو متحرک و کاربرد های آن

لوگو متحرک و انواع آن

با توجه به گسترش اینترنت و سایت ‌های اینترنتی در برخی موارد داشتن لوگو تبدیل به امر بدیهی شده و جذابیت‌ های بالایی برای کاربر ایجاد نمی کند. به دلیل آنکه استفاده از لوگو متحرک آن قدر همه‌ گیر نشده است، برند هایی که از این نوع لوگو استفاده می ‌کنند در حال حاضر از اولین ‌ها خواهند بود. این لوگو یکی از ابزار های نوین و مدرن برای برندسازی می باشد که با استفاده از چنین ابزار ها می‌ توانید قدرت و حرفه‌ ای بودنتان را به دیگران نشان دهید.

این لوگو یک نمایش چند ثانیه ‌ای از شرکتتان است که در دید اول در معرض نمایش بیننده و مخاطبین تان قرار خواهد گرفت، به طوری که در آن یک آرم به وسیله صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آید. همچنین می‌ تواند لوگو و نماد شرکت ‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌ افزار های کامپیوتری به‌ طور خلاقانه‌ به مخاطبان معرفی کند، بنابراین انتقال پیام با استفاده از این روش، ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب و تاثیر زیادی در برندینگ و نام شرکت خواهد داشت.

کاربرد های لوگو متحرک

    • معرفی و یاد آوری برند خود
    • ایجاد ذهنیت آموزنده و مطلوب در مخاطب
    • استفاده در ویدیو های آموزشی و تبلیغات ویدئویی هوشمندانه
    • استفاده در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی
    • اثر گذاری آنی بر روی مخاطب
    • جلب اعتماد مشتری و مخاطب برای کسب و کار

معایب و مزایا لوگو متحرک

1. گران ‌قیمت تر بودن نسبت به سایر لوگو ها

طراحی این لوگو ها نیاز به تخصص بالاتری نسبت به دیگر لوگو ها دارد تا باعث جلب توجه بیننده و برندسازی و توسعه شرکتتان باشد. البته گران بودن تنها در طراحی اولیه‌ خواهد بود و در انتها خواهید دید که استفاده از این لوگو با توجه به بهینه ‌سازی هزینه چقدر توانسته است کارتان را بیشتر راه بیاندازد.

خدمات حرفه ای مدیریت پیج اینستاگرام
بیشتر بخوانید

 2. اثر گذاری فوق ‌العاده بر روی بیننده

این لوگو ها به دلیل سخت‌ تر بودن طراحی شان، در حال حاضر کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و هنوز در بین شرکت‌ ها رایج نشده است، به همین علت تماشای آن برای بیننده تازگی و جذابیت بالایی خواهد داشت. بنابراین با داشتن این لوگو می ‌توانید به سرعت بیننده را به فضای شرکت تان جذب کنید تا احساسات طرف مقابل کاملا برانگیخته شود.

3. انتقال آسان مفاهیم به مخاطبین شرکت

با داشتن این لوگو به راحتی می توانید به این مورد مهم دست یابید، چرا که با داشتن چنین لوگویی شما نیازی به استفاده از صفحات متنی طولانی برای معرفی شرکت تان نخواهید داشت.

4.  امکان استفاده در تبلیغات متفاوت

امروز تبلیغات و بازاریابی در شبکه‌ های مجازی، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات بنری در سطح شهر به ابعاد بسیار گسترده‌ ای دست پیدا کرده است که با داشتن یک لوگو متحرک می ‌توانید وجه اشتراک خاصی برای انواع تبلیغات خود در نظر گرفته و به راحتی از آن برای انواع تبلیغات تان استفاده کنید.

لوگو متحرک گوگل

انواع لوگو متحرک

  • فلیکر

فلیکر شرکت خدمات‌ هاستینگ ویدئو می باشد که مردم می‌ توانند از آن برای یافتن تصاویر و ویدئو های دست دوم برای استفاده در محتوای خود استفاده کنند. فلیـکر با لوگو ثابت که دو نقطه آبی و صورتی در کنار هم هستند و به مجموعه‌ ای از خطوط و اشکال صورتی و آبی تقسیم می ‌شوند، تا این نمایش به خوبی عملکرد این شرکت را برجسته ‌کند.

  • باندل

باندل اپلیکیشنی به وسیله هنرمندی طراح در شرکت Dribble طراحی شده است که برای هدیه دادن می باشد تا زمانی که مشتری با این اپلیکیشن از فروشگاه‌ محبوبش خرید می کند، امتیاز بگیرد. بانـدل انیمیشن ساده ‌ای دارد که به خوبی عملکرد خود را نشان می ‌دهد.

  • گوگل

لوگو گوگل در طول سال ها، بارها تغییر یافته و تکامل پیدا کرده است. اما این لوگو رنگی گوگل، حس آن را درون حروف این کلمه جای داده است که مورد استفاده تمامی عموم می باشد.

  • سلو

کارآفرینان آنلاین با کمک سلو قادر به فروش محصولات در بازار های مختلف و فروشگاه های اینترنتی خود می باشند که مخاطبان بسیار گسترده‌ای دارد. این برنامه ساده نشان می‌ دهد که تمامی‌ مالکان فروشگاهی از جمله مواد غذایی، لباس فروشی، جواهرات، کالاهای ورزشی و … قادر به همکاری با این مجموعه می باشند.

ویژگی های یک استودیو طراحی و دیزاین خوب
بیشتر بخوانید

 

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید 09144066071

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *