تبلیغات محیطی در تهران

تبلیغات محیطی در تهران

تبلیغات محیطی

ایتدا در مرحله اول باید بدانیم تبلیغات محیطی در تهران چیست و شامل چه ابزار های تبلیغاتی می باشد؟ در اصطلاح تبلیغات محیطی به هر گونه تبلیغی اطلاق می شود که خارج از نقطه نهایی خرید مشتری انجام شود.

در اصول بازاریابی و فروش محصولات معمولا نقاط کوری وجود دارد که می توان از آن ها به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام انواع تبلیغات استفاده نمود. با توجه به مزایایی که تبلیغات محیطی دارد، معمولا شرکت ها و سازمان های مختلف بیشتر راغب می باشند که از این نوع تبلیغات استفاده کنند.

همچنین در بسیاری از متون به این نوع تبلیغات خارج از خانه نیز می گویند. عبارت تبلیغات خارج از خانه در واقع به ابزار ها و روش هایی گفته می شود که در محیط خارج از منزل مورد استفاده قرار می گیرند. البته بسیاری از محققان معتقدند، تبلیغات محیطی پیشینه ی بسیار طولانی و قدیمی دارد و در واقع منشا آن را قبل از انقلاب صنعتی و پیدا شدن مدرنیته می دانند.

شاید بار ها در طول روز در مکان های مختلف تهران، انواع تبلیغات محیطی را مشاهده کرده اید. ممکن است بسیاری از آن ها شما را به خود جذب نماید و یا برخی دیگر ممکن است بدون خلاقیت خاصی بوده و حتی شما رغبت به خواندن متن آن ها را نداشته باشید.

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. بنابراین برای رسیدن به این هدف، هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده می نماید.

تولید محتوای سوشیال مدیا در تبریز
بیشتر بخوانید

اما باید بدانید که یکی از مناسب ترین تبلیغات در تهران، تبلیغات محیطی است که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت های مختلف در بازار های داخلی و یا خارجی، می تواند تاثیرگذاری مناسب برای آگاهی مشتریان از خدمات و محصولات شرکت

ارائه دهد.

اهداف اصلی تبلیغ های محیطی

در بالا اشاره کردیم که هدف تبلیغات محیطی در تهران مانند دیگر روش های بازاریابی، شناسایی محصول به مشتریان می باشد. اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روش های دیگر دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، در ذهن مشتری قبل از مراجعه به مرکز خرید و یا بازار، نام محصول یا خدمات حک می شود. روش های مختلف این نوع از تبلیغات در یک پیام ساده اما صریح و شفاف و البته پر قدرت، محصول را به مخاطب که در حال گذر از آن منطقه می باشد، معرفی می کنند.

همین امر اهمیت این نوع از تبلیغات را بسیار بالا برده است. در واقع زمانی که یک تبلیغ محیطی به نیاز مردم توجه نماید و خلاقیت ویژه ای به همراه داشته باشد تا بتواند در کم ترین زمان ممکن ذهن مشتری در تهران را به تصرف خود در بیاورد.

یک تبلیغ محیطی درست و مناسب، مشتری را کنجکاو می کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و اینجاست که باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده نمود تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتواند سهم مناسبی در میان بازار رقبا را به کسب و کار شما اختصاص دهد.

تبلیغات-محیطی-در-تبریز

ابزار مختلف برای استفاده از تبلیغ های محیطی در تهران

همواره برای استفاده از هر نوع تبلیغات روش های مخصوص و خاصی وجود دارد. که با توجه به نوع تبلیغات و همچنین مکان مورد استفاده می توان از هر کدام از روش های موجود استفاده نمود. در این مطلب انواع روش های تبلیغات محیطی در تهران را به آورده ایم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله «تبلیغات محیطی و انواع آن» را مطالعه نمایید.

  1. بیلبورد
  2. تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ های شهری
  3. تبلیغات در مراکز خرید
  4. استفاده از عروسک‌ های تن‌ پوش تبلیغاتی
  5. تبلیغات محیطی دیجیتال
  6. استندهای تبلیغاتی
  7. استفاده از پروژکتور بر روی ساختمان‌ها
  8. دیوار نویسی و نقاشی دیواری
  9. استیکر های سه بعدی تبلیغاتی
  10. تبلیغات در ایستگاه های مترو و اتوبوس
طراحی لوگو در سمنان
بیشتر بخوانید

نمونه کار ها و تعرفه آنکادر برای طراحی تبلیغات محیطی در تهران

طی مدتی که آنکادر در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت می نماید. برای بسیاری از کسب و کارها، تبلیغات محیطی طراحی کرده و از هر کدام از آن ها تجربه ای به دست آورده است. بنابراین شما می توانید برای مشاوره تبلیغاتی خود و طراحی یک تبلیغات محیطی موفق در تهران به آنکادر اعتماد کنید. برای سفارش تبلیغات محیطی ارزان و با کیفیت با ما در ارتباط باشید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *