تیزر تبلیغاتی در تبریز

تیزر تبلیغاتی در تبریز

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات یکی از اولیه‌ترین و اصولی‌ترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزر تبلیغاتی در تبریز به خصوص برای محصولات و کسب و کار های جدید مانند یک سکوی پرتاب عمل خواهد کرد.

هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا می‌توان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزر تبلیغاتی چیست و چه ویژگی‌های دارد؟ برند‌های جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی می‌سازند؟

در این مقاله قصد داریم بگوییم رایج‌ترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث می‌شوند تا یک تیزر تبلیغاتی در تبریز موفق شود.

نمونه ای از اجرای تیزر تبلیغاتی برای عروسک های چوبی الوودلند توسط آنکادر

معنی کلمه تیزر چیست؟

قبل از پاسخ دادن به سوال تیزر تبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.

این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده می‌شود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمی‌شود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمی‌شود). این گونه کمپین‌ها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر می‌شوند. به آگهی‌های مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال‌، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد می‌کند “تیزر” گفته می‌شود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خواننده‌ها و تبلیغ‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی استفاده می‌شد.

تبلیغات محیطی در عجب شیر
بیشتر بخوانید

لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده می‌شود.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

ارسال درخواست

ابتدا باید درخواسـت خود را به واحد ساخت تیزر تبلیغاتی ارسال نمایید. برای این منظور می توانید درخواست خود را از طریق شماره تلفن زیر با کارشناسان مربوطه مطرح کنید.
تماس بگیرید

بررسی و ارائه پیشنهادات

کارشناسان ما با توجه به نوع کسب و کارتان بهترین پیشنهادات را در زمینه ساخت و تهیه تیزر تبلیغاتی به شما ارائه می دهند و نقشه کار را برای شما ترسیم خواهند کرد.
تماس بگیرید

نتیجه گیری و برآورد هزینه

در انتها پس از نهایی سازی و انجام توافقات اولیه ، قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز با شما بسته شده و با توجه به نوع تیزر، قیمت گذاری و زمان بندی خواهد شد.
تماس بگیرید

انواع تیزرهای تبلیغاتی کدامند؟

تیزر های تبلیغاتی در تبریز انواع مختلفی دارند:

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

در ادامه هر ۴ نوع را بررسی می‌کنیم.

1. تیزر تبلیغاتی رئال

به تیزرهای تبلیغاتی که به صورت فیلم‌هایی با انسان‌های واقعی در محیط واقعی فیلم‌برداری می‌شوند و خود محصول واقعی را نشان می‌دهند تیزر رئال می‌گویند. معمولا تیزرهای رئال استوری لاین یا خط داستانی مشخصی را دنبال می‌کنند و سعی در دادن پیامی خاص به بیننده دارند. برای بهتر متوجه شدن اینکه تیزر رئال چیست، می‌توانید تبلیغات تلویزیونی را در نظر بگیرید که معمولا عده‌ای افراد برای تبلیغ محصول، یا با هم مکالمه می‌کنند یا ویژگی‌های محصول را توضیح می‌دهند و معمولا برای قشر خاصی ساخته نمی‌شوند و برای تمامی سنین مناسب هستند.

مسکات چیست و تاثیر آن بر برند
بیشتر بخوانید

2. تیزر تبلیغاتی انیمیشن

تیزر تبلیغاتی انیمیشن نوعی از تیزر است که در آن از صحنه‌های گرافیکی استفاده می‌شود. بدین صورت که شخصیت‌های داستانی و فضاهای کاملاً کارتونی توسط نرم‌افزارهای کامپیوتری در قالب انیمیشن بدنه اصلی این تیزرها را تشکیل می‌دهند. تیزرهای انیمیشنی بیشتر برای تبلیغات رده سنی کودک مورد استفاده قرار می‌‌گیرند.

3. تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

این نوع از تیزرها ترکیبی از دو نوع بالا می‌باشند، یعنی افراد حقیقی را با تصاویر انیمیشین ترکیب می‌کنند. این نوع از تیزر معمولا برای تبلیغ خوراکی یا محصولات آموزشی کودکان و نوجوانان به کار میرود.

به عنوان مثال تبلیغات برند چی‌توز بیشتر تمرکزش بر این نوع از تیزر است.

4. تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

تیزرهای موشن گرافیک، پیام مورد نظر را با کمک موشن‌ها به مخاطبان انتقال می‌دهند. تیزرهای موشن گرافیک به دلیل جذابیت‌های تصویری خود می‌توانند، نگاه مخاطب را به سمت خود جذب کند.

کاربرد تیزر تبلیغاتی در تبریز

تیزرهای تبلیغاتی برای موارد بسیاری به کار می‌روند از جمله:

  • استفاده برندها از تیزر برای معرفی محصول جدید و یا بهبود محصولات قبل
  • پخش فیلم‌های تبلیغاتی در سینماها
  • پخش تیزر بین سریال‌ها
  • استفاده از تیزر در وب سایت کمپانی
  • استفاده در شرکت ها و جلسات کاری
  • استفاده در کنفرانس‌ها و مطبوعات

جمع‌ بندی

هر کسب و کاری برای معرفی محصولش نیازمند تبلیغات است. اما تبلیغات نیز استراتژی‌های مخصوص به خودش را دارد و فقط با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی و انتشار آن بدون استراتژی نمی‌توان انتظار نتیجه‌بخشی تبلیغات را داشت. در واقع هر برندی نیازمند آن است که ذهن مشتری را از قبل برای محصول آماده کند و در او هیجان به خرید ایجاد کند. تیزر تبلیغاتی در تبریز یکی از روش‌های ایجاد هیجان در مشتری است که هم نام برند را در ذهن او نهادینه می‌کند و هم منجر به فروش بیشتر محصول می‌شود.

۷ اقلام بازاریابی چاپی
بیشتر بخوانید

تیم آنکادر با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه‌های طراحی و تبلیغات بهترین ایده‌ها را برای ساخت تیزر تبلیغاتی مورد نظر شما دارد، برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *