لوگوی-رایگان میخوای؟

لوگوی رایگان می‌خوای؟

پیشنهاد ویژه برای کسب و کارهای کوچیک و جدید

عارضم برات که اگه جزو کسب و کارهای کوچیک و نوپا هستی و در مرحله‌ی تستی، قطعا دوست داری با کمترین هزینه، بیشترین پله‌ها رو صعود کنی! ما هم برای شروع کارت یه پیشنهاد اوکازیون داریم.

انتظار غیرعادی نداشته باش لطفاً

هیچ موقع از یه طراح حرفه‌ای انتظار نداشته باش ۹۰درصد بهت تخفیف بده! بلکه بهترین گزینه برای شما در چنین موقعیتی استفاده از وبسایت‌های طراحی لوگوی رایگان هست! این کار به مراتب بهتر از طراحی لوگو داخل word و یا کپی از لوگوی برندای دیگه هست!

از کجا شروع کنیم؟

این ۵ سایت بهت کمک می‌کنه تا با دادن اطلاعات اولیه خودت، بر حسب علاقه‌ و سلیقه‌ی شخصی، یک فرمی از لوگو رو داشته باشی تا در شروع کارت، بی‌نام و نشون پیش نری.. حالا برو پایین تا با این سایت‌ها آشنا بشی…

freelogodesign.org

وارد سایت که می‌شی، به سادگی اسم مورد نظرت رو تایپ کن، و طرح دلخواهت رو از ۲۰ دسته‌ی مختلف انتخاب کن. این سایت هزاران قالب لوگوی رایگان رو پیش نمایش می‌یاره. تغییرات دلخواه خودت رو در رنگ، شکل و قلم انجام بده و در نهایت طرح خودت رو رایگان دانلود کن.

logotypemaker.com

این سایت با بیشتر از ۲۰۰ فونت، ۱۰۰۰ قالب حرفه‌ای و ۶هزار شکل وکتور به شما کمک می‌کنه تا لوگوی خودت رو طراحی کنی. حتی با فرمت SVG بر اساس وکتور، و یا با وضوح 300DPI به عنوان فایل JPG یا PNG میشه طرحت رو دانلود کن.

طراح گرافیک در اردبیل
بیشتر بخوانید

/zyro.com/logo-maker

برای شروع نام و نشان تجاری خودت رو وارد کن. انتخاب کن که توی کدوم قالب میخای لوگوت قرار بگیره. و بعد قلم، رنگ و اندازه کلمات رو تغییر بده. در نهایت، PNG رو دانلود بکن و از اون در هر کجا، از وب سایت تا کارت ویزیت خودت استفاده کن.

squarespace.com

این سایت خدمات متنوعی رو برای مشاغل آنلاین ارائه می‌ده، از جمله هر اونچه برای راه‌اندازی وب‌سایت خودت نیاز داری. با سازنده لوگوی آنلاین رایگان این سایت، می‌تونی نمادها رو مرور کنی و طراحی خودت رو سفارشی کنی، چه به دنبال الهام باشی یا یک آرم کاملاً سفارشی بخای.

onlinelogomaker.com

این سایت هم با یک رابط کاربری ساده برای طراحی لوگو، با تعداد زیادی الگو و قلم‌، یک مسیر سریع و آسان هست. از بین نمادهای از پیش طراحی شده انتخاب می‌کنی و طراحی رو پیش می‌بری.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *