001-1

کمپین تبلیغاتی چیست و چگونگی موفق شدن در آن

کمپین تبلیغاتی چیست ؟ چگونه یک کمپین موفق طراحی کنیم؟

امروزه رسانه های مختلف به منظور دستیابی به نتایج مطلوب مانند افزایش آگاهی از نام تجاری، افزایش فروش و بهبود ارتباطات خود به یک کمپین تبلیغاتی نیازمند هستند. بسیاری از تجارت ها تصور می کنند که کمپین تبلیغاتی همان تولید تبلیغ است، در حالی که در اشتباه اند. داشتن استراتژی تبلیغاتی و یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای به مراتب بسیار مهم تر بوده تا از ابتدای عمل، به صورت سازماندهی شده پیش بروید.

در واقع تبلیغات تنها راه شناساندن برند و خدمات شما به کاربران می باشد. حال تصور کنید که تبلیغات مختلفی را بدون هیچ هدف گذاری دقیقی به طور مداوم منتشر کنید ، نتیجه چه خواهد شد؟ هیچ چیز!
اما حضور کمپینی که پیام مورد نظر تجارت شما را به بهترین نحو به مخاطبین درست عرضه کند، به ساخت چنین مسیری کمک خواهد کرد.

به عنوان مثال، در روز جهانی زن در سال 2017، Levi’s کمپین “#IshapeMyWorld” را به هند آورد که از زنان مختلفی که الهام بخش جهان بودند تجلیل می کرد. این کمپین تبلیغاتی در مورد جامعه قضاوت گر هند، بدنسازی بدن، تنوع بین زنان، هنجار های جنسیتی و اجتماعی و مهم تر از همه، این که چگونه این زنان پیشرفت کرده اند، صحبت کرد.

در نتیجه برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق مهم است که مخاطبان خود را در نظر داشته و درک کنید که چگونه می توان با آن ها هماهنگ شده، تا به محصولات یا خدمات شما علاقه مند شوند.

جهت مشاوره و ثبت یک کمپین تبلیغاتی یا دریافت تعرفه خدمات سوشیال مدیا با شماره 04133864696  تماس حاصل فرمایید.

طراحی لوگو در زنجان 
بیشتر بخوانید

کمپین تبلیغاتی چیست؟ (Advertisement Campaign)

همانطور که گفتیم با اجرای کمپین تبلیغاتی می‌ توان ورود با قدرت به دنیای دیجیتال و در راستای آن گسترش کسب و کار داشت. اما سوالی که در ذهن اکثر افراد ممکن است ایجاد شود، این است که کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی به اجرای فعالیت‌ های تبلیغاتی ای گفته می‌ شود که قبل از انشار پیام، هدف کمپین، مخاطب و برنامه‌ ریزی دقیق معین شده تا پیام مورد نظر در بهترین زمان ممکن با توجه به بودجه برای جامعه هدف ارسال شده و مخاطبان بیشتری را برای ارتباط بهتر با کسب و کار، ترغیب نماید.

 

چرا کمپین های تبلیغاتی مهم هستند؟

راه اندازی یک کمپین از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می تواند تجارت و تبلیغات شما را از بقیه متمایز کند. البته توجه داشته باشید که داشتن کمپین به معنی شکست دادن تجارت های دیگر نمی باشد، بلکه هدف از این عمل یافتن کاربرانی است که بیشترین سود را برای شما داشته باشند. با چنین روشی یاد می گیرید چگونه کاربران اینترنتی تجارتتان را شناسایی کرده، خدمات خود را ارائه دهید تا آن ها را به مشتریان بلند مدت تبدیل کنید.

امروزه دریافت تعداد بالایی لایک یا بازدید زیاد از آگهی های شما، ضمانتی بر رشد کسب و کار و فروش بیشتر نخواهد بود. چرا که ممکن است، آگهی شما در جایی درج شود که مخاطبین آن بخش به طور کلی علاقه ای به خدمات شما نداشته باشند.
به طور مثال فرض کنید که می خواهید خدمات بیمه بازنشستگی را تبلیغ کنید، معرفی آگهی شما در پیج اینستاگرامی توسط یک بلاگر ۱۸ ساله شاید چندان نتیجه بخش نباشد. در واقع با یک بررسی ساده از مخاطبین این بلاگر می توان متوجه شد که محدوده سنی آن ها برای خدمات بازنشستگی مناسب نیست.

طراحی لوگو در ارومیه
بیشتر بخوانید

این موضوع موجب شده تا جمعیت شناسی به مبحث مهمی در راه اندازی کمپین تبلیغاتی تبدیل شود. در نتیجه می توان اظهار داشت که advertising campaign به خودی خود، ابزار مفیدی جهت دسترسی به مخاطبین درست و مناسب یک تبلیغ خواهد بود.

از سویی در حال حاضر بدون تبلیغات نمی توان محصولات فوق العاده خود را به جهان معرفی کرده، و با یافتن مشتری و فروش بیشتر دامنه فعالیت های خود را گسترده کنید.
به این ترتیب کمپین های تبلیغاتی کمک می کنند تا بهترین استراتژی و موثرترین تاکتیک ها را برای تجارت خود بیابید. همچنین شما با هر کمپین جدید، با تجربه تر شده، بینش ارزشمندی را در مورد مخاطبان خود به دست می آورید، اشکالات را پیدا می کنید و مهم تر از همه زمینه های بهبود را مشخص می کنید.

طراحی و برگزاری کمپین

شرکت تبلیغاتی آنکادر به شکل تخصصی در حوزه دیجیتال برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و خدمات تبلیغات دیجیتال فعالیت می‌ نماید. مجموعه آنکادر یک تیم خلاق، دیجیتال و چابک است که نسبت به تغییرات فضای تبلیغات دیجیتال و آفلاین عکس‌ العمل سریع و مناسب نشان می دهند و بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود ارائه می دهد.

آنکادر تمام تلاش خود را می‌ کند تا کمپین‌ های تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ را با مهم‌ ترین شاخص‌ های کلیدی عملکرد برای برند ها تهیه و ارائه نماید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *