لوگو-سه-بعدی

لوگو سه بعدی و ویژگی های آن

لوگو سه بعدی چیست؟

لوگو سه بعدی با استفاده از یک سری نرم افزار خاص، سمبل ها و یا متن به صورت سه بعدی طراحی می شود، به طوری که وقتی به آن نگاه می کنید فقط یک تصویر ساده نمی بینید و احساس می کنید که این تصویر واقعی بوده و دارای حجم می باشد. امروزه طراحی این نوع لوگو به دلیل جاذبه بصری که ایجاد می کند، بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

چرا که به افزایش مخاطب و بهبود تصویر از برندتان در ذهن مخاطب کمک بزرگی می کند. بنابراین باید توجه داشته باشید که قبل از انتخاب لوگو اصول زیادی را رعایت نمایید تا در تمام بستر ها مانند تبلیغات چاپی، وب سایت ها و … بتوانید استفاده کنید. تمام شرکت ها باید لوگویی داشته باشند که مشتری را در نگاه اول جذب کرده و اصالت برند را نمایان کند، بنابراین برای ایجاد مزیت رقابتی در این بازارها بهتر است که لوگویی جذاب و فریبنده از جمله لوگوی سه بعدی انتخاب شود.

مزایای لوگو سه بعدی

۱. لوگو سه بعدیِ مجذوب کننده است

این نوع لوگو جذاب تر و بروز تر است و مشتری را با نام برند بهتر درگیر می کند. بنابراین زمانی که مشتریان به طرح این لوگو توجه کنند، مجذوب آن می شوند و احساسات مشتری برانگیخته خواهد شد. جالب است بدانید که مسائلی از جمله چگونگی استفاده از رنگ و انتخاب اندازه متناسب باعث می شود طراحی لوگوی برندتان جذاب تر باشد که در این صورت هدف برند را بهتر به مخاطب انتقال می دهد.

طراحی لوگو در بوشهر
بیشتر بخوانید

لوگوی-سه-بعدی

۲. برند را قوی و مورد اعتماد نشان می دهد

با طراحی یک لوگوی سه بعدی. مخاطبین دید گسترده تر و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به تجارت شما پیدا خواهند کرد. طراح می تواند از لوگوی متحرک، لوگوی تصویری، لوگوی حرف انگلیسی و یا فارسی از حرف اول نام شرکت تان برای طراحی این لوگو استفاده نماید.

۳. بالا بودن کیفیت

طراحی این لوگو در نرم افزار های مختلف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که وقتی به این لوگو یا لوگو متحرک نگاه می کنید کاملاً وضوح و شفافیت آن را در تمام ابعاد درک خواهید کرد.

۴. متناسب با تمام بستر ها می باشد

امروزه بیشتر برند ها و شرکت ها قصد دارند به صورت هم زمان لوگوی خود را در بسترهای چاپی و دیجیتالی استفاده نمایند به همین منظور انتخاب این نوع لوگو بسیار مناسب می باشد. با طراحی این لوگو می توانید آن را در تمام بسترها از جمله شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و یا وب سایت هایی که تبلیغات ویدئویی دارند استفاده کنید.

۵. به رشد کسب و کار بهبود می بخشد

این لوگو به گونه ای طراحی می شود که مشتری بدون زحمت و به راحتی برندتان را به یاد بیاورد تا قدرت برند شما و قابل اعتماد بودن آن را به خوبی نشان دهد چرا که استفاده از این لوگو باعث می شود مشتری دید وسیع تری به کسب و کار شما پیدا کند.

 ۶. قابل تشخیص بودن

این لوگو نسبت به سایر لوگو ها که به شکل لوگو تایپ، انتزاعی، نمادین و ترکیبی طراحی می شود، راحت تر توسط مخاطب تشخیص داده شده که این ویژگی فقط با طراحی این لوگو امکان پذیر می باشد، پس شما می توانید با ترکیب رنگ ها، آیکون ها و شکل ها در طراحی این لوگو روی مخاطب خود تاثیر بگذارید.

چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟
بیشتر بخوانید

۷. متنوع بودن ابزار ها در طراحی لوگو سه بعدی

طراحی این لوگو نیاز به خلاقیت بسیار بالایی دارد و طراح باید بتواند با استفاده از ابزار های مختلف، رنگ تصاویر را در سه بعد به طور کامل به نمایش در بیاورد. بنابراین اگر به برخی از نرم ‌افزار های طراحی لوگو نگاهی بیندازید. می بینید که ابزارهای طراحی لوگو سه بعدی چندین برابر ابزارهای طراحی لوگو دو بعدی است که موجب می ‌شود دست طراح برای خلق یک لوگوی جذاب و منحصر به فرد باز باشد.

۸. امکان به روز شدن با این طراحی

اگر بخواهید لوگو دو بعدی را به لوگو سه بعدی مشابه به آن طراحی کنید، می توانید با تکنولوژی های به روز و نرم افزار های مدرن این کار را انجام دهید. چرا که در برخی از شرکت ها و کار های بازاریابی دیجیتالی از جمله وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل به کار بردن این لوگو اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید 09144066071

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *