شاخص آنکادر

لوگوی رایگان می خوای؟

لوگوی رایگان می خوای؟

عارضیم خدمتتون که

اگه جزو کسب و کارهای کوچیک و نوپا هستین و در مرحله ی تستین، قطعا دوست دارین با کمترین هزینه، بیشترین پله هارو صعود کنین!

ما هم برای شروع کارتون یه پیشنهاد اوکازیون داریم. برید سطر پایین تا بهتون بگیم چیکار کنید.

 کار غیر عادی نکیند لطفا !

از یه طراح حرفه ای انتظار نداشته باشین 90 درصد بهتون تخفیف بده! بلکه بهترین گزینه برای شما در چنین موقعیتی استفاده از وبسایت های طراحی لوگوی رایگان هست! این کار به مراتب بهتر از طراحی لوگو داخل  word و یا کپی لوگو از برندای دیگه هست!

از کجا شروع کنیم ؟

این 5 سایت بهتون کمک می کنن تا با دادن اطلاعات اولیه خودتون، بر حسب علاقه و سلیقه ی شخصی، یک فرمی از لوگو رو داشته باشین تا در شروع کارتون، بی نام و نشون پیش نرین…

  • یک : freelogodesign.org

وارد سایت بشین، به سادگی اسم مورد نظرتون رو تایپ کنین، از 20 دسته ی مختلف انتخاب کنید. این سایت هزاران قالب لوگوی رایگان رو پیش نمایش می یاره. تنغییرات دلخواه خودتون رو در رنگ، شکل و قلم انجام بدین و در نهایت طرح خودتون رو رایگان دانلود کنید.

  • دو : logotypemaker.com

این سایت با بیشتر از 200 فونت، 1000 قالب حرفه ای و 6 هزار شکل وکتور به شما کمک می کنه تالوگوس خودتون رو طراحی کنین. حتی با فرمت SVG بر اساس وکتور، و یا با وضوح 300DPI به عنوان فایل JPG یا PNG میشه طرحتون رو دانلود کنین.

  • سه : /zyro.com/logo-maker

برای شروع نام و نشان تجاری خودتون رو وارد کنین. انتخاب کنین که توی کدوم قالب میخواین لوگوتون قرار بدین. در نهایت، PNG رو دانلود کنین و از اون در هر کجا، از وب سایت تا کارت ویزیت خودتون استفاده کنین.

  • چهار : squarespace.com

این سایت خدمات متنوعی رو برای مشاغل آنلاین ارائه میده، از جمله هر اونچه برای راه اندازی وب سایت خودتون نیاز دارین. با سازنده آرم آنلاین رایگان اون، می توانید نماد ها را مرور کرده و طراحی خودتون رو سفارشی کنین چه به دنبال ابهام باشید یا یک آرم کاملا سفارشی.

  • پنج : onlinelogomaker.com

این سایت هم با یک رابط کاربری ساده برای طراحی لوگو، با تعداد زیادی الگو و قلم، یک مسیر سریع و آسان هست. ازبین نمادهای از پیش طراحی شده انتخاب می کنین و طراحی رو پیش می برین.

برای اینستاگرامم چی بپوشونم؟
بیشتر بخوانید

امیدوارم مورد استفاده باشه براتون

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *