اصول مهم در طراحی کارت ویزیت

اصول مهم در طراحی کارت ویزیت

کاری که یک کارت ویزیت خوب انجام می‌دهد این است که با به تصویر کشیدن تجارت مشتری،محصولات و خدماتی که ارائه میدهد را معرفی کند و توضیح مختصری درمورد مشتری بدهد.طراحی کارت ویزیت باید به گونه‌ای باشد که بتواند خیلی سریع توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید و نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است. اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیت روش موثر تبلیغات فروش است؛ این نوع تفکر در میان افرادی رایج است که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و حرفه ای بودن طرح آن نیز باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا حرفه ای طرف است، بنابراین سعی می کند خرید خود را از این کمپانی خاص انجام دهد در ادامه شما را با اصول طراحی یک کارت ویزیت خوب بیشتر آشنا خواهیم کرد:

طراحی گرافیک و مهارت های یک طراح گرافیک
بیشتر بخوانید

نکاتی که در طراحی کارت ویزیت باید به آن‌ها توجه کنیم:

  • نوشتن عنوان اصلی به صورت درشت و خوانا
  • رنگ بندی مناسب کارت ویزیت
  • انتخاب تصویر مناسب و تاثیرگذار
  • تاثیر قرار دادن لوگو در کارت ویزیت
  • از طرح های از پیش آماده پرهیز کنید
  • از شبکه های اجتماعی غافل نشوید
  • کارت ویزیت را شلوغ نکنید 

همه اطلاعات مهم را در آن قرار دهید

تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در پشت و یا در طراحی کارت ویزیت خود لحاظ کنید، مهمترین مطالبی که باید حتما در آن قرار دهید عبارتند از:
نام شرکت: نامی که مشتریان شما را با آن میشناسند و یا شما ترجیح میدهید به آن نام شناخته شوید.
زمینه کاری: اطلاعات مناسبی از زمینه کاری خود و محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت را در طراحی کارت ویزیت قرار دهید. سعی کنید تفاوت خود با سایر رقبایتان را در جمله ای کوتاه بیان کنید.
اطلاعات تماس: شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی از مهمترین ها هستند.
سعی کنید مشخصات کلی خلاصه و در یک خط قابل خواندن و فهمیدن باشد از نوشتن متن های طولانی اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با بروشور یا تراکت تبلیغاتی فرق دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است.

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *